Kako nagovoriti investitorje in deležnike vašega posla?
Danilo Tic
Investitorje in druge deležnike za katere menite, da bi sodelovali pri poslu, kjer inovirate proizvode, procese ali poslovne modele, je potrebno prepričati, da verjemejo v to kar delate. Zato je potrebno pripraviti kratek nagovor, ki jim predstavi vašo zgodbo in jih s tem nagovorom poskušete navdušiti, da bodo sodelovali s finančnim vložkom, kot soustvarjalci ali bodo želeli vašo rešitev kupiti.
Dober nagovor deležnikom vašega posla mora vsebovati in poudariti 7 področij:
- poslovni model,
- vrednostno ponudbo, ki svebuje problem in rešitev,
- prodajne poti in tržne aktivnosti,
- ciljni trg, velikost trga in segmentacijo strank,
- analizo poslovnega okolja, konkurenco in konkurenčne prednosti,
- velikost potrebnega financiranja in veliko sliko finančne projekcije,
- ključne časovne mejnike in člane skupine ter svetovalce.
Nagovor je smiselno predstaviti s projekcijo, ki sme trajat od 10 do 15 min (11 slik). Temu pa je potrebno priložiti vizualno predstavitev, ki vsebuje prej navedeno vsebino na 1 strani.
Danilo Tič