Kako bi Bonpet System moral inovirat poslovni model?
Danilo Tic
Pred nekaj tedni so plezalnemu prijatelju zažgali cvetličarno. Ker se je to zgodilo ponoči, mu je pogorela vse zaloga. Izgubil je tudi računalnik s podatki in TV monitor, ki mu je služil kot reklami pano. Nekaj dni po tem dogodku sem mu omenil, da delam za trboveljsko podjetje Bonpet System, ki izdeluje ampule s tekočino, ki jih raznese pri temperaturi višji od 80 stopinj C. Če bi imel v cvetličarni zmontirane te ampule, mu zagotovo ne bi pogorela vsa zaloga, sva ugotovila.
Bonpet System je odkupil pravice za recept, s katerim se naredi tekočina. So pa razvili različne oblike embalaže za shranjevanje te tekočine. Za to uporabljajo steklene ampule, plastične kontejnerje in spreje. Tekočina se v različnih embalažah samodejno aktivira in pogasi požar. Nameščena pa mora biti v bližini potencialne grožnje za nastanek požara. Izdelek rešuje velik problem vseh, ki živijo in delajo v prostorih, kjer lahko pride do požara. Še posebej so te ampule, kontejnerji primerni tam, kjer je otežen dostop gasilcev. To so čolni, planinske postojanke, vikendi na oddaljenih krajih in podobno.
Podjetje Bonpet System je uspešno. Če bi uspeli s svojimi kanali predstaviti prednosti svoje vrednostne ponudbe, bi zagotovo bili bistveno bolj uspešni. Še posebej zato, ker so slovenske zavarovalnice že spoznale prednosti tega sistema in nudijo 5 več procentne diskonte za tiste, ki imajo v svojih objektih vgrajene ampule.
Zato bi podjetje Bonpet System moralo pripraviti nove poslovne modele svojih partnerjev, ki distribuirajo ali bi distribuirali njihov proizvod. Na tak način bi lahko pomagali preprečiti marsikateri požar, ki pa brez tega naredi veliko škode. Takšni kombinirani poslovni modeli bi bili uspešni tako za distributerje kot za Bonpet Systems.