Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

Blog

 

 

Zakaj pomagati partnerjem?

Danilo Tic

Pomagajte partnerjem uspeti, če želite svoj uspeh.

Ko podjetje oblikuje nov poslovni model, morajo odgovorni preveriti, ali so poslovni modeli ključnih partnerjev kompatibilni z modelom podjetja, ali ne. Vprašati se morajo, če so obstoječi in bodoči uporabniki pripravljeni na inovativne rešitve. Ali morajo tudi uporabniki inovirati svoje poslovne modele, če hočemo, da bo naš inovativen poslovni model, oz. inovativen proizvod znotraj poslovnega modela uspešen? Pri tem se je smiselno osredotočiti na resnične primere.

Vir: Wikipedia

Vir: Wikipedia

Eden od takšnih je zagotovo primer Hilti. Omenjeno podjetje je pred leti razvilo pištolo za streljanje sider v betonsko podlago. S takšnimi sidri so skrajšali čas pritrjevanja kablov na betonsko podlago. Obenem so odpadle številne vmesne aktivnosti, ki so bile pred tem potrebne. S takšnim novim načinom ni bilo več potrebno vrtati lukenj, vstavljati sider, na katere so se vijačile konstrukcije, v katere so bili položeni kabli. Če so v Hitiju želeli prodati to inovacijo, so morali prepričati uporabnike. Ti pa so zaradi tega morali inovirati  svoj poslovni model, ki je zaradi te novosti postal stroškovno učinkovitejši.  V tej korporaciji so se odločili za demonstracije pri izvajalcih potencialnih uporabnikih. Tako so na preprost način prikazali novo tehnologijo. Tisti, ki so se odločili za takšno tehnologijo, so pridobili tržno prednost pred konkurenco in stalno podporo. S kombiniranjem poslovnega modela Hitija s poslovnimi modeli izvajalcev je Hilti omogočil tudi inoviranje poslovnega modela izvajalcev uporabnikov njihovega izdelka, ki so posledično postali učinkovitejši. S tem, ko so postali njihovi partnerji uspešnejši zaradi Hitijeve inovacije, je to zagotovilo tudi uspeh za Hilti.

Podjetje Hilti uporablja demonstracijska usposabljanja kot izvrsten prodajni kanal in kanal za predstavitev novosti. Obenem tako pridobiva povratne informacije uporabnikov za izboljšane, potrebe in želje le teh.  Bodoči in obstoječi uporabniki pa dobijo s tem informacije, znanje in možnosti za inoviranje svojih poslovnih modelov. Podjetje Hilti pomaga partnerjem uspeti zato, da je samo uspešno.